Cvjetne slagalice Tatjane Kreštan u četvrtak, 06.05.2021. u 17 sati

Otvorenje izložbe bit će u četvrtak, 06. svibnja 2021. u 17 sati. Postav će biti dostupan u radnom vremenu Knjižnice do 31. svibnja 2021.

Tatjana Kreštan rođena je 1971. godine u Garešnici.
Diplomirala je kroatistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i knjižničarstvo.
Samostalno izlaže od 1990. godine i dosad je ostvarila tridesetak samostalnih izložaba i brojne skupne nastupe. Sudjelovala je u sazivima humanitarnih likovnih kolonija u zemlji i inozemstvu. Izlagala je u Zagrebu, Splitu, Požegi, Virovitici, Bjelovaru, Garešnici, Dugom Selu, Kutini, Varaždinu, Sisku, Đurđevcu, Karlovcu, Novoj Gradiški, Križevcima, Daruvaru i drugim gradovima. Zapaženiji ciklusi su joj Buđenje (2001.), Putokazi (2004.), Kolaži sjećanja (2008.) i Cvjetne slagalice (2016.).
Članica je likovne udruge HDLU Zagreb.
Živi i radi u Bjelovaru.

Iz recenzije:
“Njeno recentno slikarstvo lako je čitljivo prije svega u likovnom smislu. Autorica jasno sugerira tematsko izvorište, stilsko i tehnološko uporište i, dakako, umjetnički ugođaj.
Kao u ranijim fazama, tako i u najnovijim, traži i pronalazi prije svega ljepotu oblika i harmoniju boja u prirodi, ne krijući pritom dijalog s impresionistima, začetnicima moderne umjetnosti. Francuski impresionisti Georges Seaurat, Paul Signac i dr. prakticirali su komponirati sliku sitnim šarolikim točkicama (poentilizam) kako bi postigli vibracije boje i titraje svjetla. Nešto slično nailazimo i u slikarstvu Henrija Matissea, Mauricea Vlamincka, Vincenta van Gogha i dr.
Za razliku od poentilista, Tatjana likovne konstrukcije ne gradi „točkasto“ nego čistim mrljama, raznobojnim „krpicama“, izvedenim širokim impasto otiscima ili kraćim potezima kista većih brojeva. U nekim segmentima način slikanja nalik je kolažima ili vitraju, zbog čega je u komunikaciji s promatračem potreban određeni odmak od površine. Tada na jednoj udaljenosti motiv se optički stapa u lijepu kolorističku cjelinu.
Motivi cvijeća, a potom krajolika, osnovna su preokupacija njenog slikarskog interesa, pri čemu je tonska i koloristička gradacija osnovna vrijednost i konstanta. Analizirajući konstruktivne elemente kompozicije, uočit ćemo ustrajnost na izvornim bojama, kakve nalazi u industrijskom obliku pakirane u tubama. Izdvojeno, svaka za sebe u takvom tonu djeluju „sirovo“, ali vještim smislenim nizanjem i skladanjem, autorica postiže prave kolorističke senzacije….”
Zdravko Šabarić, ožujak 2016.